Număr Curent Preuniversitaria
ISSN 2066 - 7078 | Nr revista: 17/11 iulie 2022
|
Creativitate şi inovaţie în educaţie |
|||
|
Titlul lucrării |
Autor |
||
| Media+ oportunitate pentru transfer de inovație în domeniul terapiei educaționale | Prof. Chirteș Gabriela Rozalia,prof.Ursache Lăcrămioara, prof. psihopedagog- Liceul Tehnologic Special pentru Deficienți de Auz Cluj-Napoca | ||
| Mestul mateminescian – modalitate de celebrare a zilei culturii naționale, în ora de matematică | Prof. Cernea Otilia Sidonia- Liceul Teoretic “EugenPora”, Cluj-Napoca | ||
| Storytelling | Prof. Crisan Ana Emilia- Școala Gimnazială Viișoara | ||
| „Un cromozom în plus - un cromozom al dragostei.” Practici și experiențe în sensibilizarea comunității privind conștientizarea sindromului Down | Logoped Goreacelia Nădejde- Direcția Învățământ, Tineret și Sport, Serviciul de asistență psihopedagogică, mun.Bălți, Republica Moldova | ||
| Pe scândura scenei: învățarea eficientă prin teatru și instrumente teatrale | Prof. Grigorovici Dana- Colegiul Național ”Gheorghe Șincai”, Cluj-Napoca | ||
| Importanța consilierii și orientării în alegerea carierei | Inspector Școlar General Marc Marinela- Inspectoratul Școlar Județean Cluj | ||
| Abordarea sentimentelor negative ale elevilor in pandemie | Prof. Minulescu Tunde Sonia- Colegiul Național „Gheorghe Șincaiˮ, Cluj-Napoca | ||
| Joc și joacă în bibliotecă | Bibliotecar Prigoana Roxana- Colegiul Tehnic “Ana Aslan” Cluj-Napoca | ||
|
Proiecte educaționale |
|||
|
Titlul lucrării |
Autor |
||
| Importanța acreditării unităților de învățământ pentru acces al cadrelor didactice și elevilor la mobilități Erasmus+ | Prof. metodist Adriana Iacob – Casa Corpului Didactic Cluj | ||
| Proiecte educaționale în Liceul Teoretic „Dimitrie Cantemir” din Bălți – exemple de bună practică | Prof. Murzac Angela - Liceul Teoretic „Dimitrie Cantemir” Bălți, Republica Moldova | ||
| Proiect educațional ,,Modele din trecut" | Înv. Morar Mirela Sanda - Școala Gimnazială ,,Nicolae Titulescu" Cluj-Napoca | ||
| Educația pentru arhitectură și mediul construit - Premiul copiilor la bienala de arhitectură (BATRA 2021) „DE-A ARHITECTURA„ | Înv. Geanina Vanca – Colegiul Național „Emil Racoviță” Cluj-Napoca | ||
| Integrarea curriculară a proiectului Erasmus+ WOW-HI | Prof. Carolina Stanciu - Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse pentru Educație Incluzivă/Integrată Cluj-Napoca | ||
|
Resurse educaționale deschise și instrumente de predare online |
|||
|
Titlul lucrării |
Autor |
||
| Matematică, Joc, ± Informatică | Prof. Cioară Benea Daniela - Colegiul Național „Gheorghe Șincai” Cluj–Napoca | ||
| Resursele educaționale deschise utilizate pentru predarea disciplinelor economice la liceu | Prof. Nora Codruța Curta - Colegiul Economic „Iulian Pop” Cluj-Napoca | ||
| Lecția înregistrată – instrument eficient în predarea la distanță a limbii engleze | Prof. Ghinda Cristina - Liceul Teoretic ”Mihai Eminescu”, Bălți, Republica Moldova | ||
| RED și MOOC-educație digitală, educație deschisă | Prof. Humeniuc Ramona - Colegiul Național „Titu Maiorescu” Aiud | ||
| Rolul parteneriatului școală – elev – familie, în asigurarea folosirii internetului de copii si adolescenti, într-un mod sigur, util și creativ | Oprescu Claudia- Manager programe siguranță în mediul online, Organizația Salvați Copiii, România | ||
| Tabla înmulțirii – joc interactiv | Prof. pentru învățământ primar Picovici Mariana -Școala Gimnazială „Teodor Murășanu” Turda | ||
| Activități interactive - blended learning Studiu de caz. Femeia în viața publică | Prof. Salvan Adalia Florentina - Școala Gimnazială „Emil Isac” Cluj-Napoca | ||

